شما انتخاب من نیستید

دیروز جواب قطعی گرفتم، گفت نمیخوام تلافی نفر قبلی رو سر تو در بیارم. میگفت من هنوز در گیر نفر قبلی هستم و با اینکه من رو ول کرد و رفت سراغ اکسش ولی من هنوزم اون رو میخوام.
اما من میگویم میخواهد جفایی که در حقش کرد را تلافی کند.
میگفت شاید بعد ها من خودم بیام پیشنهاد بدم که خشمم میگفت دهنش رو سرویس خواهیم کرد اما تهش که چی؟
مهم نیس میخواستم از احساسات خودم بگم.
شنیدنش درد داشت و مبهوت بودم و نمیدونستم که الان باید ناراحت باشم یا خشم داشته باشم.
اینکه من اولویت اون نبودم درد داشت اما این، توقع بیجای ذهن قصه باف من بود.
مقصر هم تا جایی خودم هستم و حق دارم به خاطر دست روی دست گذاشتنم و جلو نرفتنم خودم را سرزنش و مجازات کنم. 

اما با همه این تفاصیر و مهبل بافتن ها امروز صبج بهش زنگ زدم و گفتم ناراحتیم رو و ازش معذرت خواستم به خاطر بی اعتنایی که اون شب بعد صحبتمان بهش داشتم.

نظرات